Young & wild and free!

Du heter? amanda

Smeknamn: amanda
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Depplåtar
Beroende av? min mobil, musik

Vad tror folk om dig? Fråga inte mig ?

Vad får du oftast komplimanger för? oftast mina ögon (a)

Brukar du skratta för dig själv? Alltid! hahahah

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? sover du?<3

Var bor du? Rönninge/salem/tumba

Trivs du där? yeea buddy. bott här i hela mitt liv

Hur svarar du i mobilen? beror på vem det är men oftast: hallööö / men shoo

Vem ringde dig senast? Lucas

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: rätt mycke

Brukar du komma i tid: hahah aldrig. folk får alltid vänta på mig x)

Hur känner du dig nu: trööött, och GLAD!

Vanligaste färg på dina kläder: svart, grå 

Vad saknar du: att vara liten och inte ha några problem! och så saknar jag år 2009! 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: noo idea

Är du nöjd med ditt liv: jag ångra saker men jag har bästa minnena så typ aah!

Är du bortskämd: jaa -.-'

Vad gör du i morgon: först hemma sen tagga ut o hare så jävla bäst! 

Vad är det värsta du vet? Att förlora en man älskar otroligt

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja! : natalie, cassandra, noelia, rebecka, daniella. sen finns det mer säkert men ni är bäst! <3

Vad är det finaste du fått? jag vet inte riktigt :o

En speciell dag du minns: 03-03-09.. Värsta dagen i mitt liv'

Du samlar på: jag samlade på såna där saker som öppna en cola burk såna där små saker men d va länge sen x)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: olika

När grät du senast: ingen aning

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en ny iphone för min är helt förjävlig! och sen massa annat så klart! :D

Vill du gifta dig? inte nu

Vill du ha barn?
Inte nu

Är du musikalisk? hahah nej låter förjävligt x)

Vad dricker du helst när du är törstig:
saft med soda vatten!

Bor dina föräldrar tillsammans: aaop

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
tror inte det.

Biter du på naglarna: gjorde förut men inte så mycke längre :D
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0