tråk söndag

Jävligt tråkig söndag säger jag bara men lite senare blir det att röra sig ut till noelias farsa . Satt och kollade på vinterskor och hitta ett par som jag nappade på :o , Ett par puma med fodring jag vill inte ha värsta stövlarna eftersom jag tydligen e mager om benen så ser det konstigt ut och dom här e låga , sulan e tjock och fodring inuti för 495! Mamma o jag ska åka i veckan och kolla på dom , vågar inte beställa från internet om dom inte passar :o
Sen på tisdag kommer mäklaren... måste hålla mitt rum städat tills dess , så dom inte tror att jag har varit med om en jordbävning eller ngt :p.
Häromdagen va amanda o cassandrra och hämta the wave biljetterna så den 17 dec. blir det parrtyyyy!!
Sen ska vi på avicii den 3 mars det blir fucking awsome snackade med mamma nyss  om avicii och vi skulle beställa dom ngn gång i veckan :) typ hela salem ska dit men det blir myspys. ska äta om en timme ! , och jag kommer dö ärligt talat . efter maten blir det utgång till noes pappa tror jag bloggar mera sen puss o kram ! BILD BRIST MIN KAMERA E DÖD. OCH VET INTE VA JAG SKA FOTA :) kan lägga upp en låt som ja bokstavligt ä l s k a r !
Lyssna på texten e den inte för bra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0