Akward moment..

Rubriken betyder inget haha kom inte på ngt annat men iaf..
Idag hare varit en fettttt chill dag! Började med att jag drog t noelia sen kom b-rudarna och så grillade vi med de gick ju åt helvete så vi tog in köttet och stekte de ist hahahah! Jag och noelia krigade mot varandra. asså hon tog min mobil o skämmde ut mig o jag gjorde dessamma mot henne hahaha! PIIINSAMT att sen träfffa människan..
men sen drog jag o amanda t centrum o fixa grejs sen drog vi t unkan och softa sen satte dom på en film.. typ : 123 kapad (?) rätt bra faktiskt! :) sen drog jag o danni t skyttorp / kulan där vi mötte upp massa folk :D awwwsommmeee time dudes! sen drog jag , cassandra och amanda hem och nu sitter jag här i sängen och döööör av hunger! :/ Så nu ska jag försöka resa mig ifrån datan och släppa mig mot köket som btw är 1 meter från mitt rum hahah x'd aja puss/ Amanda
Fuuuuuuck feejs men kör bara! btw imrn äre kröööök sen på måndag med! hahahha kommer sluta med att man är bakis hela tisdagen och sen skola på onsdag.. KNAASSS men FKB!!! :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0