Bara för att..

.. Noelitaa ( klicka på namnet så händer ngt magiskt!!!!!)
ville att jag skulle blogga om dagen så gör jag väll det.. De roliga är att jag har varit med henne hela dagen..
men iaf. Vaknad nångång mellan 11-12, sen fixade jag mig o tagga t centrum med becka o natta sen kom vanessa med pakito! (hennes hund) och efter det så kom noelia sen drog vi t grillen o käka sen drog vi ner t kulan och träffade: amanda, ida, jimmie, linus, hani, marcus och mera, kommer inte ihåg alla men sen tagga vi tbx t centrum.. Asså hahahahha de märks att jag är fett trött -.- men aja fuck de men vi har typ varit i centrum hela dan.. HAHAH ja goch noelia största alkisarna xD nej mest noe som fucking klunka vodka idag på en SÖNDAG! hahah bästa bror! fast jag drack oxå eftersom att hon itne ville ha mer så jag fick oxå xD.. nej fan kan itne blogga mer nu! mår fett dåligt!!!!! Min hals blöder min rygg och min mage gör as ont för att jag hostar som ett f-king cpä!!! :( asså de här är itne okej :/ aja puss skriver mer imrn el senare / amanda

Kommentarer
Postat av: louisesandberg'

shit vad snygg header !

vilket program har du/ni gjort den i ? :D



kram /louise

2012-04-16 @ 11:16:44
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/
Postat av: Emilia

lust att göra ett blogglovinbyte? kram. :)

2012-04-16 @ 11:57:43
URL: http://emiliarohdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0