BAAAAAAAAAM!

HAhahah dafaq.. nej men blablabla idag har jag varit med mackan, jocke, olli och jeppe typ hela dagen :D hahah kul liv osv nej men de började med att jag skulle åka med marcus och jeppe upp t centrum sen hem igen.. men så blev de inte nejnej de slutade med att jag,jocke o ollie följde med mackan hem och gjorde mat och chillade där en stund.. Men sen skulle jag tagga t unkan och då gick olli och jocke med dit och just idag när jag kmr dit tsm med jocke... så jobbar jonathan -.- fuuuuuuuck! ;)
nej men de va väll kul där. men sen när dom stängde vid halv tio så gick jag, olli och jocke tbx t mackan för att hämmta jockes plånbok blablablabla och sen när vi hade gått och va i centrum typ så messad Ida N mig så vi gick t gropen (kulan) för att träffa henne, men då kom : vanessa, nathalie, tina och keff ochså.. -.- aja fuck de sen skulle jag tagga hem men fick inte det förens typ 10-15 min efter då dom hade bestämmt sig för att gå med mig t mossen och ta bussen där ifrån haha så vi gick t mossen sen möte vi cassandra och noelia.. sen sa vi hejdå t jocke,keff o olli och gick t mig asså jag o noe. så satt vi i mitt rum och kollade på skumma filmer.. haha jag åt fett med chips.. har fucking chips koma nu.. :/ aja sen kom cassandra och vid tolv så taggade dom t noelia och sen kollade jag på ngn konstig film och nu ska jag titta på en till och smsa lite så puuuuuuuss /Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0