FFFFFFFMMMMMLLL

haahahha orkar inte.. idag har jag typ bara varit på unkan med folk sen efter de så ville ida, nikki och alla att jag skulle med t pärlan så jag gick dit men sen skulle jag till kulan för jag ville träffa alla andra.. så alla gick med dit men när vi kom så drog alla andra :( så tillslut så blev de så att de bara va jag, jeppe och jocke kvar på kulan... ILLA hahhahaha asså jag fryser fortfarande :( heeeerrreguuuud vad kallt de va hahah jocke fett sööt och står i t-shirt för att jag skulle få ha hans tjocktröja över mina ben (a) hahahha men annars va dom ju inte så gulliga... men orkar inte skriva mer nu som vanligt bombar mackan och jocke min lur -.- puss/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0