Cpryck

Varför ska de va så hävla dryyyygt att somna för? -.- sjukt jobbigt.. Sen ska man upp vid 7 fast får se om jag nt somnar innan 5 så är jag uppe hela tiden.. Ingen ide att ens lägga sig då:/ , isf kan jag gå upp vid 6 och Börja platta håret och äta och fixa mig o de sen kan jag sätta mig och kolla på tv :D det är fan de bästa som finns på morgonen! ( att inte ha brottom) . Men iaf sen efter skolan ska jag iväg.. Tror jag* ska hem till NÅGON. Kanske louise haha ^^ nej men får se om jag bloggar något mera sen. Om jag nt bloggar runt 4 halv 5 så har jag somnat ;D / Amanda

Larmet är på iaf!
Fast jag hade gjort fel när jag tog bilden så allt ska vara en timme tbx Asså så klockan ringer runt 7! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0