fffrrrrriiiii!

Fan vad glad jag är! :D
Macke har lovat mig att han inte ska mula mig i skolan och han sa nyss att han nt ska göra de efter skolan heller :) tralalallalala glad :D
Men finns fortfarande andra som säkert kommer göra de men ändå ;) hahhah
Nu har iaf 1 människa gett sig och blivit liiiiite.. Mognare än dom andra :))
Fast man vet ju aldrig säkert men tralalalla jag behöver inte vara rädd i skolan :D eller jo lite för steffe o dom men bajsa i deras mun re! -.- haha men pallar nt sova nu så ska säga godnatt till mina sms polare nu hahhahah driver de 2 st men man kan ju låtsas?! ;))))

Haha Asså verkligen bildbrist.. Har ju precis rensat luren på bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0