:/

Du bruka va den som fick upp mig när jag mådde piss nu minns jag knappt när jag höll om dig sist för mkt spänning i luften som en blixt och även fast jag har byggt upp hela min värld kring dig är det inte värt det när du inte ger din själ till mig så farväl till min kära varför blev det så hära när jag saknar dig mkt tittar jag upp på vår stjärna och märkte nu att jag har kvar halva ditt hjärta runt min hals tar av den nu när jag vet att vi inte funkar alls och alla 100 chanser som vi har gett betyder ingenting nu har ändrat om min adress men det känns som jag dör varje gång jag hör någon med samma namn vill inte veta vad jag gör om jag såg dig i någon annans famn men i alla fall nu mår grannarna bra för tunna vägar ja dom hörde nog allt som vi sas idag känns inte som igår det kommer inte gå jag lyssnar på mitt inre och mitt hjärta säger REF: Det kommer aldrig gå gå oh åh för idag känns inte alls som igår det kommer aldrig gå gå oh åh jag finner inga andra ord en förlåt det finns inget enkelt sätt för alla sett gör ont det ja sett gör ont o det ja ser e tomt ja skrev ett SMS men ja saknar mod för att trycka send så många känslor som vill ut för gnistan lever än ja älskar dig du är min Sanna vänKvinnan som ja dör för sanningen e den att vi dör ju på kuppen vi kväver varanJa pallar inte längre så va är ja för man feg eller ego vet inte ens själv men det ja vet e att vi två inte kan leva som en så varför ska vi låtsas när vi vet att the end närmar sig i filmen det e väl kärlekenMen nu e vi här vid grindenDu vill stanna ja vill dra så ja pussar dig på kinden du svarar med en kramFörlåt mig habibti ja ber dig förlåt men här slutar våran väg för det kommer aldrig gåRef:Det kommer aldrig gå gå oh åhför idag känns inte alls som igårDet kommer aldrig gå gå oh åhjag finner inga andra ord en förlåt !!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0