Gårdagen.

Herregud! asså igår har inte haft så kul på länge asså iaf inte på kvällen.. Vid halv 7 så började ju de med att vi drog t unkan.. standard blev lite misshandel oxå.. men det är man ju van med haha nej men marcus drog polis grep på mig och jesper nöp mig i ansiktet som om ajg va 5.. sen går jag in och blablablabla.. sen när alla ska tagga så drar jag en stund efter... men nejnej jag fick inte dra för då bestämmde sig mackan o micke att börja köra sten krig mot mig..! så nu jävlar är de krig ska dom veta!!!!!!!!!!  plus att mackan tog min cigg. SISTA! KRIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!! fyfan paya back i a bitch!  aja .. sen när jag väll får tagga "springa från micke" haha så gick jag ner t plaskis där de va massa folk.. men jag pallade inte va där så jag, nikki och ida drog och senare vid typ 23 så kom julia f och sara w t solsidan och ida som va borta i ngr andra tankar märkte inte när dom kom så de va as kul! men dom där två brudarna " sara och julia " är fan shyssta asså. sen skulle julia o nikki hem t nikki så då vare bara jag, sara o ida kvar haha klockrent asså! vi hade iaf as kul! sen blablablablablabla hoppar över lite sen möte vi julia o nikki igen haha jag och nikki stog nedanför kulan och snackade med wille, affe, rh, alex och massa mer som va uppe på skyttorp och körde burken hahah fett länge sen! ;)aja nu börjar de fan bli nya bibeln här! :( så nu ska jag göra kaffe till min bror och tjäna lite pengar så jag kan köpa cigg :D puss/Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0