jag dog av garv när jag svarade på vissa på frågor.. xD

1. Vad heter du? amanda karlsson
2. Vad kallas du? amanda
3. Vad vill du bli kallad? amanda
4. Födelsedatum? 3 december
5. Stjärntecken? skytt
6. Lunar? nee
7. Msn? nee
8. Helgon? nä
9. Vart bor du? salem!
10. Vad har du för mobil? iphone o samsung..

11. Har du en egen dator? aa
12. Vilka är dina bästa vänner? Noelia, becka osv..
14. Vad ska du göra i sommar? Massa galna saker! FUCK MODE!
15. Favoritfärg? många
16. Turnummer? inget tror jag ;o
17. Vad älskar du mest? vet inte riktigt 
18. Intressen? va ute. annars inget speciellt.. ^^
19. Favoritband/artist? Kartellen, danish och alla sånna
20. Favoritlåt? ken ring- ängla barn <3 finns många mer som jag dagligen lyssnar på!

21. Namnsdag? 26 oktober om jag minns rätt
22. Vad skulle du vilja heta? amanda
23. Vad heter du på din msn just nu?...
24. Hur många online? ...
25. Vem är din 15;onde online? ...
26. Vem har du blockat? vet inte
27. Hur många olika grupper har du?...
28. Har du några olästa mejl på hotmail? 8881 ( va tvungen att kolla) :$
29. Har du några nya kommentarer på bloggen? inte just nu
30. Isf hur många?...

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut?...
32. Beskriv ditt hår? "blondt" kort.. tycker jag iaf 
33. Har du några piercingar/tatueringar? piercingar: öronen, naveln tatueringar: handleden "Amanda" . sen tätt under mitt namn står de mitt födelse datum " 1994-12-03"
34. Vart skulle du bo om du fick välja? Sverige! 
35. Bor du i lägenhet eller villa? asså jag vet inte men de är två hus nere och två hus ovanför.. :$ har aldrig vetat vad de heter, vet inte skillnader..
36. Vilken färg är snyggast på kläder? nu till sommaren ska de va ljusa fina färger :DD
37. Vad har du på dig? fotbolls shorts och ett vitt linne 
38. Har du något i håret just nu? vänta men va? :oo
39. Vad har du gjort idag? vart på berga o kollat på fotboll, fixa cigg, varit i tumba bruk osvosv...
40. Vad ska du göra imorgon? säkert chilla centrum.. eller något sånt 

41. Hur mår du just nu? Dåligt! (asså ont i magen..)
42. Hur brukar du annars må? bra i gueess
43. Är du sjuk? nope
44. Har du ont nånstans? Ja, magen!!!!
45. Har du gått till tandläkaren detta året? yes.
46. Vad heter din bror? Martin o Marcus
47. Har du några syskon? men ja? 2 st halv bröder 
48. Vilket är ditt favoritdjur? Katt! 
49. Äter du ofta godis? haha för ofta :$
50. Vilket är ditt favoritgodis? vene olika ^^

51. Vad är det finaste som finns? familjen, och alla vänner <3
52. Vilken är din favoritdryck? COLA helt klart!!!!
53. Vilket är ditt favorit tv-program? olika men degrassi eller hur fuck de stavas är as bra
54. Vilken är din favoritveckodag? Fredagar o lördag! men på sommarlovet är alla dagar fredag så köööööööööör bara :DD
55. Vem är din förebild? vene
56. Vad är bäst med dig? att jag är bäst! :D nej men vet inte 
57. Har du nagelack? jag har hemma men inte på naglarna..
58. Hatar du någon just nu? Nej, de tror jag inte
59. Vem hatar du? ..
60. Har du kysst en apa? Aa du vet! varje dag! -.-

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? en hund. hade säkert haft de om jag inte hade min cp katt ( hon är cp men ja gälskar henne ändå ) (aa)
62. Är du allergisk mot något? Jaa men vet inte vad.. har utslag på armarna och ryggen :s
63. Har du något nytt gästboksinlägg på bloggen? ....
64. Hur många inlägg har du skrivit? aa jag räknar ju dom oxå..
65. Tänker du välja någon bild till detta inlägg? nope
66. Vilket band är det sämsta som finns? jadu bra fråga..
67. Är du kär? yees!!
68. Isåfall i vem? mig själv :DDD
69. Vad är din civilstatus? singel
70. Är du cool? nej coooolast ;)

71. Är du homofob? vad fuck är de? :o
72. Är du medlem på någon annan sida än blogg.se? nope
73. Isåfall vilken/vilka? ...
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? typ gammla namn som: greta, berit HAHAHAHAHA 
75. Vilket är det fulaste killnamnet? samma som över fast typ: gunnar, bertil osv xDDD
76. Har du varit hos frisören det här året? mm.. och de gör jag inte om!!!!!!
77. Använder du nagellack? yes ibland
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? rullgardin?
79. Har du eget rum? nej.. delar rum med min 24åriga bror.. eller aah de är en halv tunn vägg imellan.........
80. Har du en dubbelsäng? neej..

81. Har du en egen platt tv? yees
82. När flyttade du senast? typ när jag va fett liten..
83. Vilken stil har du? min stil!
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? fuck vet jag ;)
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? äru kåt i kändisar eller? -.-
86. Vill du bli känd? JAG ÄR KÄND FFS! :D
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? aa du vet! -.-
88. Har du hoppat studsmatta det här året? ja! 
89. Vilken är den godaste frukten? alla är äckliga
90. Äter du grönsaker varje dag? aldrig! 

91. Dricker du så mycket vatten som man ska? nope.. mår illa av vatten oftast :s
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? underviktig.. har varit sen jag föddes
93. Hur lång är du? 170 nånting i gueess
95. Vad är du bra på? allt (aa)
96. Har du en egen hemsida? nope
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? nope
99. Vad är klockan just nu? 00.46
100. Är det jobbigt att svara på frågor? neråå, har inget liv just nu asså ;)

101. Hur ser din dataskärm ut? platt 
102. Har du städat idag? nope
103. Har du varit ute idag? yes
104. Vem ringde du senast? HAHAHA Jocke
105. Vad var du senast arg på? Mackan tror jag
106. Vad har du för status på msn just nu?...
107. Är du ofta inne på msn? nej...
108. Önskar du att du var tjockare? neerå
109. Hur många hus/lägenheter har du bott i? 3 tror jag.. alla innan för salem oxå.. skulle nog aldrig vilja flytta utanför salem! :D
110. Är du medlem på last.fm? vad är de? :o

111. Lyssnar du på webradio? nee
112. Bäddar du sängen? nee, mamma fixar :p
113. Har du lätt för att somna? nee
114. Snarkar du? nee
115. Vad har du för startsida? google tror jag
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? nee
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? nee oftast inte
118. Vad lyssnar du på just nu? STRESS- jag lovar 
119. Vad har du för ögonfärg? blå                                                          120. Vill du tatuera dig? aah, vid revbenen 

121. Vad har du för visningsbild på msn? ...
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? facebook, blogg, youtube
123. Laddar du olagligt ner musik? aah varje dag.. badass!
124. Har du en egen ipod? aah 
125. Är du fet? nej?
126. Vad önskar du dig i julklapp? PENGAR! :)
128. Har du sett filmen Linas kvällsbok? nope
129. Är du emo? aah självklart! älskar att sitta i ett mörkt rum med luggen för ögonen och inte kunna se något! -.- HAHAHAH
130. Vad stör du dig på? människor som säger att dom stör sig på en person och ändå håller på med personen sen. V!

131. Vad är emo enligt dig? fula människor ( förlåt men de e sant ) :)
132. Brukar du lyssna på hög musik? Aah de e chill
133. Vad gör du om dagarna? oftast ute :)
134. Tycker du om popcorn? nope
135. Vilken är din favoritläsk? cola! igen? :o
136. Vad är din favoriträtt? jadu, olika :)

137. Vad tycker du om raggare? HAHAHHAHAH fick upp ronny o ragge i huvet xDD
138. Vad tycker du om punkare? fula som stryk :)
139. Har du skärt dig nån gång? aldrig!! så jävla ondödigt att göra de och sedan behöva leva med att se såren och påminnas om allt som hänt..

140. Är du död? aa du vet jag är jesus, jag återuppstod bara för att blogga ;)
141. Är du osynlig? Aah fast bara ibland.. 
142. Filar du naglarna? nej du vet..
143. Har du fräknar? nope
144. Har du posters på dina väggar? nope
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? vad är det?
146. Vem känner du som har haft mest mobiler? Tror nog de är jag själv..
147. Vilket är ditt favoritämne? fuck skolan de sommarlov!!!!!!
148. Vilket ämne hatar du? läs. 147's svar :)
149. Vilket ämne har du bäst betyg i? sova!!
150. Vilket ämne har du sämst betyg i? vara vaken..

151. Favoritstad? Stockholm! <3
152. Favorit loka? blääää
153. Cola eller cola light? Cola
154. Älskar du din dator? jaa du vet, vi ska gifta oss den 1 juli..
155. Är din dator bög? nej, det hoppas jag inte :((
56. Favoritplagg? min brors flickvänns student byxor.. UNDERBARA! <3
157. Vilka affärer handlar du oftast i? cubus, gina, bikbok osv..
158. Vart handlar du? oftast inne i Sthlm  eller i skhlm 
159. Favorit tv-serie?...
160. Tycker du Top Model är roligt? Aah de är fett kul jag dör av garv! -.-

161. Vilken är din favoritbok? jag.. läsa?.. nej de lungt, tror jag seriöst aldrig har läst en hel bok :o
162. Favoritfilm? ingen..
163. Vilken är den bästa musikgenren? vad är "musikgenren" ? :o
164. Bada eller sola? sola!
165. Katt eller hund? Katt

166. Åska eller sol? Sol!
167. Vinter eller sommar? Sommar!
168. Knarkar du? neeeej!
169. röker du? jaaa!
170. Snusar du? neeeej!

171. Äter du? men ja? :o
172. Snattar du? neeej?..
173. Röker vattenpipa? de är fett najjjjz
174. Är MER gott? neeeej..
175. Tycker du om salt? jaaa, på gruka!!!!! <3
176. Har du kysst din egna spegelbild? men va? neej!
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? oooh hej snygging äre bra eller? ^^ hahahah driver!
178. Ät en banan? ja självklart.. allt för dig!
179. Sminkar du dig varje dag? nee 
180. Använder du för mycket hårspray? nej verkligen inte 

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? aah du vet! jag går runt med borsten i håret! bara för att kunnat borsta de varanan minut! -.-
182. Favoritsäng? Ebbas!!!!!!!! så jävla underbar säng asså! fatta och sova i den! herregud! 

183. Har du ett födelsemärke på foten? nej?
184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? ja varje dag.. för jag har ju inget hem -.-
185. saknar du nån? yees!
186. Har du ljugit någon gång? Jaaa, vem har inte? mamma- äre ditt cigg paket? jag- asså eeh nej? de är eh eh eh eh julias!.. StandaRD! hahahaha
187. Favoritmeny på donken? happy meal med kykling bitar :$
188. Donken eller Burger King? donken! 
189. Svart eller vitt? både svart o vitt
190. Rosa eller grönt? rosa


191. Död eller levande? död! älskar döda saker.. wtf dude!? levande såklart? :o
192. Rädda joppe? aa precis!
193. Tittar du på tv just nu? yees
194. Skulle du kunna vara med i en film? jag är med i en film.. min egna.. HAHA :D
195. Favoritkaraktär i Simpsons? no one.
196. Skulle du kunna sjunga på Allsång på Skansen? aldrig..
198. Skulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson? men nej?
199. Skulle du kunna tänka att åka till frankrike och äta sniglar? inte en chans!
200. Städat eller stökigt? städat? 

201. Bästa året i skolan? IV! helt klart så sjukt underbart år! :p
202. Favorithalstablett? fuck vet jag                                                            203. Är du ofta sjuk? nope,fast va de förut..
204. Gillar du anonyma kommenarer? Jaa! jag bara älskar dom!.. -.-
205. Vågar du rapa högt inför andra? såååå ofräsht!
206. Skriver du mer än 2 utropstecken i sms? oftast inte.. bara om de är t jocke eller affe! :D
207. Vad är klockan nu då? 01.14.. knas vad lång tid de tar xD
208. Vad är det för datum? 2012-06-25
209. Vad ska du göra sen? kolla tv sen sova 
210. Är du inne på msn nu? ...

211. Hur många har du blockat på din msn?...
212. Är nallar söta? wtF?
213. Är Rob söt? ja.. för jag vet ju precis vem de är oxå..
214. Vart handlar du helst mat? på gatan! duråå? 
215. Favoritglass? pigelin! 
216. Hemmakväll eller fest? FEEEEEKKE!!
217. Privat fest eller festa med folk på stan? privat! med folk man känner :p
218. Ditt nordiska favoritland? vad är nordiska?
219. Älva eller vampyr? wtf?
220. Gud eller djävulen? ingen?

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? jag har redan alla..
222. Hus eller lägenhet? hus
223. Favoritgrönsak? ingen
224. Har du anorexia? neee
225. Vem shoppar du helst med? kompisar!
226. Räcker hundrakronor till mycket när du är inne på H&M? haha aa om jag ska köpa strumpor
227. Hur vill du dö? fuck vet jag, inte plågsamt iaf.. tänker inte så mycket på sånt där..
228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på facebook när du dör? fan vet jag.
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? men oha! besatt av döden eller vad? -.-
230. Är Wikipedia den bästa sidan som finns? nej..

231. Hur ofta sitter du vid datorn? nu när min Iphone pajat så äre typ varje kväll..
232. Har du klippt ditt eget hår? haha standard..
233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? nej men jävligt nära! 
234. Favoritöl? ingen. 
235. Vitt eller rött vin? vitt
236. Öl eller vin? vin
237. Coca Cola eller red bull? Coca Cola!
238. Vad ska man blanda vodkan med? fanta lemon! eller hallonsoda!
239. Havet eller sjön? havet
240. Favoritö? har aldrig varit på någon ö.. tror jag iaf :o

241. Vem står dig närmast; mamma eller pappa? båda lika mycket!
242. Vad klarar du dig inte utan? familj o vänner
243. Behöver du mer kärlek? nooo
244. Blir du full varje helg? like a boss! haha men nej.. ^^
245. Är du natt eller dagmänniska? båda två..
246. Är du vampyr? ja! på natten vaknar jag upp som en lite fågel och flyger ut i de "blå" -.-
247. Har du varit med i något rollspel? nope.. eller asså i skolan en gång..
248. Favorit "the Sims"-spel? inget.
249. Festa eller festival? Festa på en festival! haha kung! 
250. Ska du på pride? vene 

251. Vill du det då? vill vad? 
252. Är du  glad? ja, jag sitter och skrattar för mig själv när jag svarar på dom här frågorna hahahah!
253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? en jävla massa saker! jag skulle speciellt ha ändrat dagen 2009-03-03.. V.i.f älskade du <3
254. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? vene framåt tror jag :D 
255. Barn eller vuxen? barn! tänk vad underbart allt va när man va liten typ 3-4 år :D
256. När ska du flytta hemifrån? de du..
257. Eller har du redan gjort det? nej.
258. Går du i kyrkan varje söndag? japp! fett religös osv.. -.- men nej aldrig UNKAN! hahahah
259. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll? japp! jag och noelia brukar ta våra ponnysar och rida upp på en kulle där våra moln väntar sedan flygger vi iväg in i dimman.. asså dude äru sjuk? -.- 
260. Har du piercat någon? nej.. bara kollat.. ebba tog hål i noes öra.. vidrigaste jag sätt.

261. Är du laglig? nej. jag är så olaglig så man inte ens får kolla på mig..
262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? nej! 
263. Värsta musikstilen? vene 
264. Resesätt du föredrar? Flyg.
265. Är Britney en bra mamma? fuck vet jag..
266. Vem är du mest lik i mumintrollet? my! :D hahahha saiiik
267. Vilken skådespelare är hetast? skådespelare, kändisar. vad vill du? -.-
268. Tvättbräda eller ölmage? Tvättbräda!
269. Vill du ha barn någon gång? kanske de ;)..
270. Har du sjungit singstar nångång? jaa :/

271. Vilken är din favorit då? jag sjöng alltid : umbrella- rihanna.. hahah fett söött..
272. Favoritparfym? mååånga! 
273. Använder du deodorant? nee, vad e de.. -.- 
274. Är du beroende av nånting? cigg..
276. Favoritradiokanal? Thevoice i guees.
277. Favoritbil? en fett jävla hummer skulle inte sitta fel.. eller en låg gul sportbil! MUUUUUUUMMS!!!
278. Vad tycker du om att Helen Sjöholm har legat på Sverigetoppen i över tre år? toppen av vad? och vem fuck är hon? 
279. Favoritförfattare? ingen.
280. Vad vill du bli när du blir stor? jag vill nog fortsätta vara en människa asså.. 

281. Favoritmodeexpert? vene..
282. Senaste biofilm du såg? kommer inte ihåg..
283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? sköööööön eller?
284. Är du rik eller fattig? så jävla rik! nej men jag är inte fattig men inte rik heller..
285. Vad tycker du om Beckhamfamiljen? vad ska jag tycka? dom lever sitt liv så lever jag mitt :D
286. Favoritsport? fotboll, fast jag är boll rädd. eller jag är inte boll rädd om jag spelar.. bara om jag kollar för då kan man få den i huvet.. som jag fick idag.. :/
287. Silvertåget eller kustpilen? vad e de?
288. Har du sett filmen Spökhistorier? nope
289. Var den bra då? efterbliven?
290. Vilken historia är läskigast? brukar inte läsa historier eller lyssna på dom..

291. Har du långt hår? nee 
292. Vill du ha längre/kortare? Längre!!
293. Schlagernörd eller? duuuum? hata schlager..
294. Kungafamilj eller president? kunde inte bry mig mindre osv..
295. Sämsta veckodagen? Måndag..
296. Har du en dålig hårdag idag? nej.
297. Tror du på ett liv efter döden? ibland ja.. hade en kompis som levde ett liv innan hon blev den som hon föddes till år 1994. eller hur man förklarar det..
298. Är du politiskt intresserad? Neej fyfan!
299. Är du rädd för att dö? neråå alla kommer väll dö någongång.. bara de inte e snart så ere lungt ;)
300. Vad är klockan nu då? äru klock kåt eller? iaf: 01.37 brist på liv i 1 timme nu..

301. Vem smsade du senast? Jocke..                                                                302. Vem fick du sms av senast? jocke.. eller nu alfons hehe..                                    303. Vem ringde dig senast? kommer inte ihåg..                                                304. Vem sov hos dig senast? Daniella                                                                                             305. Vem sov du hos senast? William.. tror jag de va..                                                                                                306. Vem låg du senast brevid? Wille..                                                                                              307. Vem pratade du med senast? mamma som kom öppnade min dörr och sa "dags att sova snart va gumman" sedan stängde hon och gick ut.. wtf? xD                                                             308. Vem pussade du senast? Väldigt många "vem" frågor! men iaf: Wille.. på kinden bara!!!!                                                                                        309. Vem/ vilka litar du mest på? Noelia, cassandra, jocke o becka <3                                                                                                       310. Vem chattade du med senast? Vart, på fejjan vare iaf mackan tror jag, för ett tag sen:)                                                                                              

NU ORKAR JAG INGA MERA PUSS OCH GODNATT SOV GOTT FÖR DE SKA JAG GÖRA BYEBYE! :D<3/AManda 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0