Min lördag

Igår på kvällen taggae jag becka o lilli ut , Först gick vi till centrum och mötte ebba,ida,amanda,och niclas. Sen kom danni då taggade vi till dagiset och träffae mer folk dom körde " Jag har aldrig". Sen drog vi till pärlan och träffade jätte mycket folk , Typ alla var fulla haha knas. Sen lite senare på kvällen kom aina så lulle,patrik,ida och ebba börja kuta för dom hade dricka o var desutom berusade, Så polisen börjar kuta efter dom o sen när vi kom dit börja dom snacka typ i hundra år sen skjutsade dom hem lulle sen va jag o becka tvungna att åka hem , Så hennes föräldrar kom och hämta oss sen var martin vid en lekplats också ,Så han åkte också med , Och han va ju inte helt nykter :') Aja det va kul iaf ! Orkar inte ha detalj efter detalj. Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0