Börjar ta slut med rubriker Asså...

Kom nyss hem från unkan.. Va först hemma hos Ebba lyxungen #1 osv... Men där hade vi kulkul.. Sen tog vi bussen och drog t unkan! :D fick gissa mig fram till jonathans blogg fast tillslut gav han alla bokstäver förutom 1 fast då hittade jag den sista efter ett låååångt tag Hahah ;) men de va rätt mysigt på unkan haha sen kom mackan då bevisade jag han att fönstret öppnas inåt och inte utåt! HA in your face dude!! Haha vi stog och bråka om de idag på lunchen :) chillade ju som sagt med dom idag på lunchen haha rätt kul hade vi iaf :) men iaf läs jonathans blogg!!!
http://Www.truejlife.blogg.se">http://Www.truejlife.blogg.se">Www.truejlife.blogg.se
HAHAHAH det han skrev i så blogg såååååå stämmer inte!! Aa de vart lite dålig stämning när han kallade en av mina bättre vänner för bakstabber när de verkligen inte!! Stämmer! ;) Aja kan berätta mer om de senare ska äta upp min kladdkake bit som jag och Ebba bakade hos mig idag :DDD SJUUUUKT BRA VIE! :D Aja puss /Amanda
HAHAHAHHAHA förlåt affe men kolla vad sööt..... Becka förlåt döda mig inte med du är faktiskt skiiiiiiit sööööt!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0