Galet sköööön onsdag!

Har haft en riktigt jävla chill onsdag asså!
började med att typ dra mot centrum sen va jag o noe där en stund träffade på några där oxå.. Sedan så drog vi t unkan där vi först mötte på martin k, dennis o mackan fml. sen kommer vi in o den första man ser ät jocke FML. hahaha nej men de va faktiskt rätt soft där.. Tills erik kom haha och började hålla på om mig o jocke.. sen låg jag i en soffa sen kom jocke in o tiggde cigg'standard' och efter de kom william o satte sig på mig.. och jocke framför.. men kul!? tack för hjälpen noe. haha men efter typ 15 min så fick dom en varsin cigg bara för att dom skulle tagga -.- men sen satt vi o snacka o chilla med livet.. skämmde ut mig lite för erik oxå men same shit pallante bry mig ;) sen skulle jag o noe tagga hem t mig då vart de lite små panik för mackan, jocke, amie , vanessa ,emilia, nikki o micke ville komma t mig för att jag va själv osv.. trodde att ingen visste vart jag bodde. sen kom jag på att nessa & jocke fkt vet vart.. men jag sa nej haha men tillslut sa jag t mackan: men kom dåra! o de hörde inte jocke så han blev lite sur för han ville komma x) syyynd för han då.. men tror han blev sur på mackan för att han inte sa ngt hahah  -.- hahaha men sen drog jag o noe hem t mig o chilla galet och hade sjuuuuuuuukt jävla kul walla mannen jag har magrutor!! :D sen kom jimmie, linus o cassandra o joinade oss i typ 5 min.. ahhah jag o noe skulle käka så dom drog t cassandra o åt så länge men efter att vi hade ätit så skulle noe hem så jag gick t cassandra hahah omg där fick jag ännu mer magrutor! :D hahahahhahahha magrutor ända upp t kindbenen re! aiiiight noe? :D HAHAHAHHAHA  asså linus o anton va fett kaxig mot varandra för de första anton typ säger t linus är att han liknar stig helmer.. hahaha då kom linus med att anton liknade ica jerry! asså jag dör HAHAHHAHA :') sen så ringde ferit (cassandras pappa) och frågade om någon ville ha ngt från donken så alla ville ha typ cheesburgare så kommer jag tha fetto och tar en happy meal HAHA! men linus vågade inte träffa våra föräldrar så dom drog typ 2 min innan dom kom xD så cassandra ska ta med sig deras hamburgare imrn HAHAH grooose.. men knas mannen jag gör bibel xD så vi avslutar här! :D imrn fyller ronjah år så då äre knas! nee men då är de krööööööök! aja pusss! /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0