Like a dooooog'! ♥

Shulululu sitter i sängen nu efter ha varit i centrum.. Tänk vad jag gör för min hunds skull? helt sinnes... Stressade som fan för att han ringde och bad om cigg, och att jag skulle åka t centrum o lämna för att JAG helt plötsligt va HANS hund!? nejnejnej han har missuppfattat allt han är MIN hund MIN!! :). och grejen va att han ringde ju inte bara 1 gång utan typ 29gånger på 5 min -.- aja så kan de gå, åkte iaf upp t centrum. träffade han (mackan) dåra , micke o lindgren o sen träffa jag ida, amanda , jesper, david o wille sen kom vanessa o emilia.. aja orkar inte babla på i 120 nu så ska fortsätta like a baws med fejjan o sms (yyy) puss/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0