Praktiiiik snart

Snart ska man börja dra mot praktiken.. eller aa kanske ska resa mig upp från sängen först med ändå (y)
Låg o lyssna på musiik till typ 2 igår.. -.- trööööött b-rud idag osv :). MEn iaf måste gå upp nu så ajg kan fixa mig o håret osv hehe ;) juuusste haha glömde ju skriva att när jag va på unkan i lördags i my rummet HAHAHAHAHA asså kan nt sluta skratta åt willes förkylning.. tror jag o mackan aldrig har skrattat så mycket när vi varit i samma rum HAHAHAAHAH  vi brukar allitd "bråka" MEN HAHAHAHAHA  så jävla kul att förkylningen hade satt sig på "halva" näsan eller vad man säger så han satt o ba : MEN RETAR NI MIG ELLER VAD!?!?! så gjorde han värsta ljuden AHHAHAHAHAHAH omg, sen mackans garv gjorde allt typ 30 gånger roligare hahahahhahahahhahahahah! aja måste verkligen gå nu så puss /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0