K

Sväär på allt att jag saknar tiden då vi snackade varje dag hela tiden! Och sen när vi började umgås! Asså du kommer aldrig kunna förstå hur glad jag egentligen va.. Asså vi bråkar varje gång vi träffas men ändå.. Jag har aldrig tyckt att de har varit något större problem eftersom att de alltid löst sig.. Men sen fick jag veta att du bara utnyttjade respekten jag hade för dig.. Aldrig kännt mig så sviken helt seriöst! Men grejen är trots de så kan jag ändå inte vara arg/ sur på dig! Jag fattar inte vad mitt problem är asså.. Blir bara sur på mig själv för de.. Men Aja Shit happends that's a part of life.. Puss
-Amanda
Haha söt hur äter du korv egentligen? x)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0