Tack!

Stoooort tack till alla som finns!

Becka- tack för allt gumman! Känns sjukt bra att vi har fått upp kontakten igen! Vi va då tighta förut, sen slutade vi umgås men nu är vi back on track broooe! Lets fuck The world bästa bror!

Noelia- Noe min broder! Du är världens bästa och jag kan säga allt till dig utan att skämmas, nej men kan inte förklara med ord vilken bror due asså!

Natalie- vi har haft våra tider då de bara va vi och ingen annan men sen hände de saker som rev ner vår vänskap. Men alla bråkar och man gör sina misstag. Men de spelar ingen roll nu längre för due bäst!

Amanda- kan snacka med dig om fett mycket, de va en tid jag va emot dig som fan men sen när du verkligen berättad hur allt va och varför du betedde dig som du gjorde så ändrades de. Brooor!

Cassandra- du är inte min bror, du är min andra halva! Vi har gått igenom så jävla mycket tillsammans alla gånger vi bråkat, skrattat, kryssningar! Aah allt bara! Till döden skiljer oss åt!
Älskar er alla sjukt mycket! Hade bara lust att påminna er om de :*
-Amanda


Kommentarer
Postat av: Becka

Trivs att ha dig i min närhet, vid min sida när jag behöver dig för du är bäst!

Jag älskar dig bror♥

2012-10-21 @ 12:52:27
Postat av: Natta

Jag älskar dig mest. Nu och föralltid <3

2012-10-21 @ 13:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0