Varför...

Asså varför.. alltid mina mobiler som ska bli fucked. nu går de inte att ladda fittan.. Den har legat på laddning i över 50min och fortfarande inte satts på -.- jeeeeeeela skiiiit asss.. aja fuck that sheeat! borde gå och lägga mig snart eftersom att sara och jennifer kommer förbi här imrn klockan 07.45 och hämmtar upp mig så ska vi åka t jennifers skola efter som att jag har praktik där och vi börjar samtidigt så kan jag åka med dom dit :D naaaajs men aah ska kolla på SATC nu så haaaarrre gooodie pööss/Amanda 
 
"jag minns hur de va när man va liten och man hade knas men inte samma knas som har idag åh nejnejnej för de va baby problem och nu så vill man tbx oh rymma bort från all skit ett tag för att slippa allt skit som vi ser idag aah baby problem"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0