-Dagen

Herregud .... Haha jag, Noelia o cassandra åkte upp t centrum o handla sen åkte vi vidare med bussen till Tumba och gjorde ingenting eftersom att allt var stängt och sedan när vi går ner t bussen så börjar d med att det bara är vi o massa randoms sen kom: Lulle , Jesper s o deras helt sjuka random kompis hahha! Men ja sen står vi med dom och då kommer: Natalie j och Julia f och ställer sig bakom mig! Jag ville spy!!! :) amen som om d nt var nog med d så kom grek i halva jävla Tumba oxå -.-' och så sen var bussen sen... *som vanligt.* men när vi väll va på bussen så bestämmer jag o noe oss för att åka vidare o byta tillbaka buss i skogsäng men det gick ju nt som planerat när vi missade bussen där så vi fortsatte ner t tvärrvägen så gick vi till centrum där ifrån och när vi kom t centrum så gick bussen tbx t rönninge så vi tog den t skogsäng och byte buss och sen va vi äntligen på mossen haha ! Och då ska Noelia visa mig en bild men då hade jag gått i för väg så hon går fram till typ en 90 årig kärring o ba : åsna kolla bilden titta på dig bre!. Se. Kollar hon på tanten o ba : oj förlåt!. Och jag typ dog av garv Asså jag skrattar fortfarande åt det HAHAHAH . Men nu äre fan bibel här så det är nt ens hälften av er som kommer läsa det här hahha! / Amanda

Så där blev mitt hår! -.-' det ser väldigt mycke rödare ut än vad det igentligen är.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0