HELGEN/THE WAVE..

Whooopa hahah helgen har vart awsome! i helgen har jag vart med :
Natalie,cassandra,noelia,rebecka,ida,sandra,billy,hani,jimmie,lulle,dani,marcus,danne,.. NEJ hahahha orkar inte babla upp dom för mig själv men jag va mest med är dom som nt är överstruckna :)
Men bilder kommer senare.. orkar inte lägga över från mobilen.
iaf så hade vi det jävligt kul i fredags!!! hahahaha ante va ju riktigt tankad asså haha! Han ställde sig o pissa där han ville asså han gjorde d tillomed inom hus ( i en skola) asså de va knas! vi vart utslängda från festen hos noelia för hennes syrra o babba kom.. :) men det gjorde inget för vi taggade ut till unkan o krysset o till en skog och till säby o till ett omklädningsrum o ett dagis hahha fett rörigt jag skriver nu men pallant'e göra bibel.. -.-' ahhahahh!
Men iaf så hittade vi ett place o va på men sen så sov : freddie o ngr där sen glömde dom o låsa upp dörren innan den stängdes så nu kan vi nt vara där :/
Men nu orkar jag inte skriva mer haha helt random men jaa för helvetetbörjar ju imrn så måste ju sova så att man orkar upp.. men på fredag kör vi på som vanligt asså! hahahha
Taaaaagggggaa THW WAVE på fredag! ngn som läser bloggen som ska dit? :)
Bild från förra helgen men gillar ju ändå bilden asså för den e ju på beckkaaaaa :D /amanda

Kommentarer
Postat av: frida

Hej hej!!

Jätte fin blogg, titta gärna in på min också och lämna en kommentar. det skulle betyda jätte mycket!! Ha det bra!!

http://TalkToYouLater.blogg.se

2011-12-12 @ 21:30:03
URL: http://talktoyoulater.blogg.se/
Postat av: Becka

hahahha coooooook ful!<3

2011-12-13 @ 23:13:00
Postat av: amanda

Sv: Nej becka den är fin! <3



Sv: okej frida :)

2011-12-14 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0