Dag 4 . bild 4 .

"A picture of your night." förstår inte riktigt hur ska man få en bild på min natt? ;o asså ja jag kanske verkar efter men nu är det så att jag är ganska efter av mig! men ni kan få en bild när jag vart uppe hela natten med vänner ( om jag hittar någon) :)
Hahaha så sööt! den här bilden är typ tagen vid tolv på kvällen/natten i vintras då jag och natta skulle vara ute hela natten, så vi gick runt i salem till centrum via snikar o aah hela j*vla salem asså haha! Slutade att det blev så lång tråkigt så vi gick in vid typ 3 till natta och somnade hahaha faaiil! men det va inte första o sista gången vi gjorde det haha! det här har hänt måååånga gånger xD<3 kommer nog bli mera oxå hahah <3
// Amanda

Kommentarer
Postat av: hanna stångberg

hej, fin blogg :D kolla gärna in min rosa blogg.

jag har alltid tävlingar, tips och mycket mer. kram!

2011-11-17 @ 10:44:17
URL: http://nattstad.se/hannastangberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0