WAKA WAKA!

Sååå hääääääääär grym dag! Hahaha idag har jag varit med : cassandra,natalie,noelia,rebecka och ida :) Sen efter att vi hade varit hemma hos noelia som natta redan skrivit om så drog natalie, noelia o rebecka hem :/ Så jag, ida o cassandra gick till solsidan *i salem* xD Sen gick vi och träffa : nicklas, josefin, david och två till typ randoms hahah. men jag o cassandra va tvungna o dra hem så vi gick t bussen o mötte ett par as sköna brudar! haha dom va tre stycken som kom fram o fråga efter tändare och sen började dom säga att vi va så himmla fina och att cassandra hade vacker hår o jaa dom gjorde helt klart min fredag hahah! Sen kom d på 3/4 killar på bussen som dom typ ville haffa hahahahha! dom ville att dom skulle hänga med t tb´s i tumba o festa med dom. Sen när vi skulle gå av så sa dom : asså kolla vad fint hår hon har!. O lite mer men iaf. känner att det blir ett fett långt inlägg nu som man inte kommer orka läsa så jag avslutar här.. Puss o kram skumbannan! <3
Hahahah en söt liten bild av mig o farmor från när jag va mini! :D
R.I.P Farmor saknar o älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0