Ai Se Eu Te Pego!

Yees man i'm back, mamma och dom kom hem förut med drickan för jag sket i att åka med och hämta den, jag palalde inte med att sitta och snacka med aina.. :) men nu fick jag iaf tbx väskorna och drickan.. men mamma och pappa har drickan och tänker inte lämna ut den t ngn så dom kommer antagligen hälla ut den.. -.-' men iaf ska försöka få tag i den ^^.. men iaf Kom precis hem efter att ha varit på unkan och varit i kulan :) umgicks med : Nadia, Danni, Amie, Martin K och jocke lite på unkan rätt soft sen när dom stängde vid typ halv 10 så drog jag och danni ner t kulan i skyttorp och där va de massa folk.. sen gick jag och mötte: amie och nadia igen så dom va med oss HAHAHA jag skämmde ut mig t max! Alla trodde att jag hade druckit men grejen va att jag hade stått och snurrat för amie va min "personliga tränare" så hon sa till mig och snurra.. så jag stog och snurrade som en fucking hund haha sen tillslut så sa hon stanna och då skulle jag stanna men nej istället för att stanna ståendes så flög jag rakt ner i marken och gjorde värsta faceplanten!.. HAHAHAH asså så jävla epic jag e, och de roliga va att jag inte kunde resa mig upp heller för att jag va så jävla yr så jag låg kvar den på "gräset" eller vad de nu är hahahaha.. aja så kan de gå.. men vid typ elva så drog jag, nadia och amie upp mot bussen så stog dom och vänta med mig tills bussen kom och sen tog jag bussen hem och käka nudlar :D och nu sitter jag hära hahah :D aja rätt skön dag iaf :* / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0