• tiden och minnen dom får mig att gråta,¨
    du skulle vara här för mig,
    vi skulle aldrig bråka.
    vill inte leva utan dig,
    ge mig en minut med dig
    ,kan visa att jag ändrats,
    varför kan du inte stå ut med mig?
    jag vill hjälpa dig,jag vill finnas här för dig.
    jag vill ge dig den där lyckan
    så du kan minnas mig.
    Förlåt om jag gjort nåt som har sårat,
    förlåt om jag gjort nåt som har plågat.
    jag vill inte skada dig,
    jag vill bara va med dig.
    jag vill förklara att jag redan saknar dig.
    saknar dina ögondrag,
    saknar ditt leénde,
    jag saknar dina andetag
    och du vet att jag menar det
    för annars är det meningslöst att skriva detta, seriöst.men allt som jag skriver nu är bara ... hopplöst.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Åh så bra! Det gör mig så glad :D Varsågod! ^^



Kram!

2012-04-11 @ 21:10:09
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0