Hoome!

Hemma nu efter att ha varit ute typ hela dagen! :D
Soooft imrn får vi loov! SÅ JÄVLA SKÖNT! asså just nu är jag as lycklig! haha för snart får jag tillbaka min bebis! + att det är lov + att imrn äre krök! förfan de krök hela veckan! :D imrn ska man ju träffa lite nytt folk oxå.. :) kul men ändå inte haha :p Nej men ngn random som heter jimmy tog sig luften och bjöd in sig och josef att komma hit och vara med oss ;o haha aja de blir nog säkert bra tillslut :) men iaf..
Herregud! alltid jag som blir fucking utsatt! får paniiik vafan! hahahaha men asså de va rooligt samtidigt som jag lacka bäver för jag kan seriöst inte vara seriös så de går ju åt helvete när jag försöker vara sur! :/ men iaf.. Jag kallade fiiido ( mackan ) för hund och då så bärde han upp mig och så kom : salle,erik,forsberg och dennis och så tog alla mig och ställde mig vid ett fucking träd o tejpade fast mig! HÅÅÅÅRT! jag kunde inte röra mig typ fast tillslut efter ngr damp utbrott så började skiten lossna :D men då ska ju självklart luren ramla ut ur fickan så då tar erik den men han tänkte ge tbx den men nej då tar salle den så står jag och rå lackar på typ: dennis , salle & forsberg HAHA sen efter typ 15min så tar mackan fram den ur sin ficka! HAHAH fyfan vad pinsamt! :'( men sen fick jag den iaf av annica! hon räddade mig jävligt mycket! Gud vad mycket text det blir att läsa nu ahaha xD så jag slutar där men kanske kommer upp en bild imrn på mig när jag stog fast vid trädet eftersom att: erik, noelia o becka bombade sina mobiler med kort.. eller aah erik iaf som typ tog 6 bilder + att han filmade -.-' Han skulle bara våga visa de för klasssen!!!!!!! :@ aja haha alltid jag och fortsätta skriva men PUUSSSS!! /Amanda
Snart har jag dig igen! ska bli the time of my life då! har saknat den så grymt mycket!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0