Lycklig brud! :D

Så sjuuukt glad! haha jesper är inte sur på mig längre! älskar att han fyller år idag! eftersom att jag skrev grattis i hans logg så först smsade han och skrev tack sen i centrum så kramade han mig och så 'tack din bajskorv' och så skrattade han lite :D asså ni skulle ha sett mitt happy face då! den minen kan nog ingen slå! :DD
HAhahah vart så jävla glad! men resten av dagen o kvällen spenderades på unkan har haft de sjuukt kul idag men ante made my day! asså vilken clown hahahah han försöker stila fett mycke och så kollar han på mig och noelia samtidigt som han går så går han rakt in i en dör HAHAHAHAHAHAH! asså jag dog av garv sen gick jag till honom jag ba : ante akta dörren! han ba: fan asså jag viste ju lixom att den va där jag skoja ju...! hahahahhahhaha eller?
men aah vet inte riktigt vad jag ska skriva om så jag skriver mera sen när jag har kommit på ngt :D puuss/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0