My day!

Fyfan vad jag hatar fucking fitt horunge fucking fittor grisar! DOM TOG ALL vår fucking dricka som va värt typ 500:-............. ADHD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hade sån jävla adhd o damp jag vet inte hur länge.. men iaf så drog vi t unkan och chillade sen tagga alla t ida och hade trevligt.. fast sen kom salle, forsberg, kim,joute o charlie(eller alex.. ser ingen skiljnad på dom) xD hahaha jag ba: salle din stalker! han ba: jag sa ju att vi skulle hitta hit!?
För först så gick jag och salle mot ida men sen pallade jag inte att alla andra skulle komma så jag sa att dom inte skulle få komma in. Men dom gav sig ju inte förän vi skulle tagga då taggade dom oxå -.-' haha reeeetards ;) men nog om det! innan de blir bibel lixom ;) Sitter just nu och väntar på att f-king jeppe ska svara.. Jag fick sms igår däre stog: tack jag ba : vem? han ba : dd va inget..
Sen kollade jag på facebook för jag tyckte jag kännde igen nummret.. och ja det va jespers nummer :o nu e frågan bara varför han skrev tack :s.. aja får väll reda på det såsmånning om :) ska fan ut och röka nu byebye! :D  puuuss/ Amanda
vintras haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0