Oh mamma sa




Oh mammasa,Ohmammasa..
Jag va ett trubbel barn, Ja va ett trubbel barn
Får nog hassla hela veckan och dan
hela veckan och dan,hela veckan och dan…

Adoo Vers. 1:
Sena nätter och stökiga dar
föräldrar möte och soc samtal
oh jag hörde vad dom sa,han e från andra sidan av stan
Ja vist, han e nog ett trubbel barn

Oh jag minns de så sjukt bra
så jag lutar mig tillbaks och tar ett djupt andetag
för motgångar har nog va-varit som en vardags mat
för farsan satt och mamma jobba hela dan

var nog 13 när jag första gången mecka afghan
medans aina stod i hörnet och hade spann
oh jag minns de som igår,oh jag minns de som idag
så jag minns nog va min mamma sa

Refräng (X2):
Oh mamma sa,Oh mamma sa..
Jag va ett trubbel barn, Ja va ett trubbel barn
Får nog hassla hela veckan och dan
hela veckan och dan,hela veckan och dan…

Adoo Vers 2:
så med åren så lärde ja mig mer…..
13 bast ,ja då började min pubertet
busig som fan hela orten ja dom vet
att ja va den som va galnast i vårt kvarter

Men jag har sätt de oh hört de och lärt mig
och mina drömmar dom har fött mig och bärt mig
mina hårda attityd kommer alltid finnas kvar
oh mamma sa ,ja hon sa ja va ett trubbel barn

låt mig glömma alla motgångar oh krav
oh låt mig få känna mig fri för en dag
oh ja minns de som igår och ja minns som dag
oh jag minns nog vad min mamma sa

Refräng (X2):
Oh mamma sa,Oh mamma sa..
Jag va ett trubbel barn, Ja va ett trubbel barn
Får nog hassla hela veckan och dan
hela veckan och dan,hela veckan och dan…

HOOK (SAM-E/FREJA/RAMI):
Jag minns nog vad mamma sa
hon sa jag va ett trubbelbarn
från hassla hela veckan och dan
oh polisen har span men jag börjar bli van

Jag minns nog vad mamma sa
hon sa jag va ett trubbelbarn
från hassla hela veckan och dan
oh polisen har span men jag börjar bli van

Oh mamma sa
Jag va ett trubbel barn,
Får nog hassla hela veckan och dan
hela veckan och dan,hela veckan och dan…

Refräng (X2):
Oh mamma sa
Jag va ett trubbel barn,
Får nog hassla hela veckan och dan
hela veckan och dan,hela veckan och dan



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Va gärna med i "Dagens Blogg", här kan du amnäla dig http://climax.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-vinnaredagens-blogg.html#comment



Vinnaren utses redan ikväll! Så va gärna med och tipsa dina läsare om tävlingen och följ mig på Bloglovin' så har du större chans att vinna! :)



Ha en bra Lördag, Kram Emma.

2012-04-14 @ 17:21:08
URL: http://climax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0