Smart B-rud!

sholivipsan! idag har det typ inte hänt någonting.. har typ spenderat hela min dag med ante & becka :) fast sen har de ju varit mer människor men det är dom jag typ "varit" med om man säger så! :D Vid typ halv 7 så drog vi t unkan asså: jag, becka, angelica J, ante o kp! funnie! :) men iaf senare på kvällen kommer fiido (marcus) dit! som man inte sett på typ 20år så jag skulle säga hej så råkade jag ju skälvklart säga hej fido så då ställer han sig på min vita sko men sina leriga skor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Trodde seriöst att jag skulle döda honom haha jag ba: vet du hur jävla mycket jag har kämpat för att hålla dom rena!?!?!?!?!?!?!? hahahah så skulle jag göra tbx men nej då är ju hans skor redan leriga och fula! :( hahah aja sen så chillade vi på unkan, Slutade med att jag och becka satt själva kvar utanför unkan till 21.50 typ så då drog vi t bussen och då va glas rutan pajad så jag skulle ju självklart testa att slå bort en bit med min näve och de slutade ju som de gjorde..... Ja det slutade med att mina knogar är fuckade.. lillfingret, mittenfingret och den breve är helt blodiga och fuckade.. asså jag orkar inte! -.-'
MEn iaf ska kolla klar på bigbrother nu puuss// amanda
Vacker bild?.. Fast bilden är INGENTING mot vad det igentligen är.. :'(
t

Kommentarer
Postat av: becka

Bror, Du är helt sjuk hahha♥

Blod & grejer..Glasmästaren #2!

2012-04-18 @ 23:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0