Unkish time!

Shooo re!
HAha spenderat typ hela kvällen på unkan :) idag fyllde daniel år, asså han som jobbar på unkan ;)
så "vi" satt och sjöng och med vi menar jag typ ( erik, keff och ebba ) hahahahhaha sen satte dom på en film så då spenderades tiden med: simon, jocke och tina eftersom att vi va dom ända som kollade på filmen (a) nej men de va trevligt.. fast de va mindre trevligt när jag hade lagt mig as skönt så lägger sig simon på mig as länge och ba: här har vi det mysig du, jag och tina i en soffa medans jocke är helt själv.. så började han mata mig med jävla cheesballs? haahaahha i was like: Wtf are you doing dude?! hahaahah asså sitter fan och garvar för mig själv här :/ haha sen tog jag bussen hem med: martin , simon och jocke mysigt (y) nej men sen när jag och martin skulle gå hem så stog vi ovanför en backe och ba : äre värt de? hahah så vi tog oss ner sakta Bokstavligen talat SAKTA hahahah! as kul xd men vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer om just nu (?) kom med förslag fan! :D aja skriver mera sen! puss/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0