Vilken bröööör!♥

HAhaha the voice va fett med niiiice! fast dom ända jag dansa med va typ: mackan, linkan, keff, ante b, simon s och noe hahaha offer ;) nej men de va sååå mycket folk asså! men jag tycker helt klart att jag och noe inte va lika hype som förra året! :/ men de va ändå kul, hela salem va ju lixom där sjukt kul! :D 
aja just nu ligger jag och skriver med noe, drisken och mackan HAHAH har snackat med drisken och mackan fett länge asså haha inget liv alls :/ aja ska väcka mamma snart och be henne föra över pengar t mitt kort så jag kan dra t centrum med maaaackiiish :) aja puuuuss/Amanda 
Riktiga broooshor! låtarna! 
1. Just idag är jag stark 
2. Tro hopp kontanter 
3. Vid min sida 
4. Legend 
5. Broder 
6. Där palmerna bor 
7. Ortens favoriter- remix 
8. Is Anybody Out There? ♥ 
9. Från hjärtat ♥ 
10. Wherever You Go 
11. A Drop In The Ocean ♥ 
Dom låtarna är riktiga bröder asså! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0