FYFAN!

Omg vad dåligt jag mår :/..
Ont i benen och rumpan eftersom jag blev skjuten 11gånger av en softis!
7gånger på rumpan och 4gånger på benen.. Jävla muppar Stefan och Micke är och salle som sa att jag kallade Stefan för idiot och självklart så trodde stefan på salle... Men jag sa faktiskt inte de :( så elaka! Lulle och macke satt och skratta åt mig bara jävla åsnor!

Men annars vare fett chill vi drack
Och va på unkan! Kommer behöva gå t toan snart...( mår så jävla illa så jag kommer spy) :/ riktigt illa asså sen är de ju kul att man blir kallade fyllo av: Jeppe, Amie och macke.. TACK för att ni är så snälla haha :p men orkar inte blogga mer nu skriver mera imrn/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0