Gummistövlar o unkan!

Asså gummistövlar är väääärldens skööönaste att ha på sig men marcus och jocke mobabde dom ://
dom peka och skratta.. så taskiga haha fick damp på marcus och började brottas med han x'd
men iaf efter att jag vann... så gick jag o noelia ut och så sen när vi skulle gå t bussen så gick dani och frågade fritids fältarna om vi kunde få skjus så då fick vi de sen i bilen bad jag dom sätta på kartellen så de va fett med sooooft! :D bästa haha andreas och aso! skönaste människorna som driver med mig och noelia och vi är så dumma så vi går på allt.. hahahhahahah jag satt och garvade exakt hela tiden i guess! :D
nej men orkar inte skriva mer nu pöss/ amanda fett random men jaa..
SAKNAR SÅ JÄVLA SJUKT MYCKET ASSÅ! SOMMAR<33333
( fett liten där )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0