Idag

tja alla bra elläh..
haha nejjjjjj inget är bra! började med att unkan stängde vid 8..
orkar inte dra upp allt som hände men iaf så va vissa kvar inne och snacka så jag va ute och höll jesper sällskap..
aja det va iaf as kul! förutom all snö..
sen när mackan kom ut hade han jag och jesper snöbolls krig fast man fick bara sparka snö på varan hahah!
men iaf osvosv..
haha jätte rolig alal hjärtans dag osv. haha nej inte någonstans nej men okej kan faktiskt erkänna att allt va lite kul ^^ fast unkan kommer inte va samma sak när inte steffe,berg,salle och dempa är där haha jag looovar!
nog för att dom är jobbiga och massa men de är ändå kul.. *sad face*
men vad ska man göra? lifes goes on!
nej men hoppas dom tar bort allt som hänt herre gud de dom gjorde va inte ens fucking farligt det är inte så att jag sitter och gråter nu för det?! tror knappast att någon annan som blev utsatt gör det heller .. eller? -.-
fan va dryga dom där och ayna ska vara F*CK DOM!! h*orungar.. :(
'You may think that im always happy just because im smile but the thing is that im not. I have feelings just like everybody else but im not saying anything i just shut tha fak up and smile instead!'
funderar på att färga håret brunt igen ?? asså verkligen besluts ångest över mitt hår!!!!! jag orkar nt med de längre! / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0