musiiiiken är mitt liv!.

Aki:

Aki - Stämplade

Aki -Backa

Aki - Varför va nån annan


Labyrint:

Labyrint - Tribulations

Labyrint - Aboooow

Labyrint - Smutsfolk

Labyrint - Vill ha dig

Labyrint - Ortens Favoriter


Kartellen:

Kartellen - Jag Ser Misär

Kartellen - Betongbarn

Kartellen - Lillgrabben

Kartellen - JR

Kartellen - Remenissar

Kartellen - Programrebeller

Kartellen - Vi Två

Kartellen - Reflektera

Kartellen - Så Vi Gör

Kartellen - Bli Dum

Kartellen - ett brev

Kartellen - Fallande änglar

kartellen - medans vi faller

Kartellen - Gangsterlivet


Näääk:

Näääk - Namnet Va Näääkish

Näääk - Maskrosbarn

Näääk - Mina Gangsters

Näääk - Glider På Festen / Näääk-Hela Helgen

Näääk - Så jag lever mitt liv

Näääk - Passa vänster

Näääk - Vare Värt De!


STOR:

STOR - Allt Vi Gjort

Stor - Det Va Inte Ditt Fel

Stor - Den här


SödraSidan/ dalenbarn :

SödraSidan - min hemstad

SödraSidan - Stället Där Vi Bor

Dalenbarn - Svarta Nätter

Dalenbarn - Betongen


Ison & Fille:

Ison & Fille - Stationen

Ison & Fille - Tills Vi Ses Igen

Ison & Fille - Jag Skrattar Idag

Ison & Fille - Galen

Ison&Fille - Vi Var Barn Då

Ison&Fille - Allt Går Vidare

Ison & Fille - Sena Nätter, Tomma Glas

Ison & Fille - Le För Mig

Ison & Fille - Vill Va Highwon


Danish:

Danish - Över nu

Danish - Hon

Danish - Allting löser sig

Danish - Hur det än känns

Danish - Sårad och skildrad

Danish - Någonting är fel

Danish - Gårdagens tårar

Danish - Jag mår inte bra

Danish - Med själen vid min sida

Danish - Min tur nu

Danish - Kvar här i dimman

Danish - Le Igen

Danish - Torka dina tårar



Märkte nyss hur sjuukt mycke jag lyssnar på musik ändå är inte det här alla låtar som jag lyssnar på finns sjuuk mycke mer låtar men det kommer ta typ 1-2 timmar att skriva ner alla hahah ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0