musiiik<3

Sitter just nu i vardagsrummet och lyssnar på musik efter att ha dushat..
Igår vare fett soooooft fast asså ''vi'' hade bara vodkkaa och det smakar skiiit! asså man spyr av att bara lukta så jag hade den där äckel smaken i munnen fast sen kom : amiiiiie , makckan , feliicia och ngn mer och dom hade cider så jag baxade lite hahahah :D fast hälde hälften över mig för burken va typ mosad.....
men somnade vid 06.40 imorse typ -.- vaknade nån gång mellan 13.00-14.00 haha !
jag och iida har förkylningshumor! hahhahahhahahah bästa! <3
men ska dra och fixa mig för ska dra mot centrum om en stund :)) / amanda
Asså man är fan brun på sommarn men man ser det inte då men om man kollar på sig själv nu när man ser ut som fucking spöke och jämför med en sommarbild så syns det :o...
För baby jag vill ha dig och dina väner ( LÅTEN ) ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0