dampaoaoaooapapapamapampa

hahahah asså jag har DAMAPO!
asså jag vågar inte ens gå runt i mitt egna fucking hus!
Det känns som det är spioner som sitter och tittar vad jag gör !
som just nu!
min dörr in till rummet är öppen och jag vågar fan inte kolla upp men det känns som ngn står där asså omg! haha
Bruden gav mig fucking TRAUMA!
Fyfan ÅNGER ska hon få känna! min morsa bryr sig inte ens om vad du säger för du, din mamma och din mammas bästavänn och barn är SALEMS STÖRSTA MYTTARE! :@ CcCccCciIiIiiIiIIAaAAaAaaAaaOooOoOOoOoOO!!!!
/ AAaAAaAaAmMmMmmMmAaAAaAaaAnNnnNnNNnDdDdDDdDdDddAaAAaAaaAa!!!!!!                                           FUKKT UP BILD MEN PALLANTE BRY MIG ETT FUCKING PISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0