En text till dig.

Okej jag är inte Guds ängel och kommer säkert aldrig bli. Men mina föräldrar är stolta över mig tillskillnad från dina. Jag har bra vänner , du har pundar vänner . Jag har testat och röka! Du "testade" att droga! Vad fan är det som gör att du vill sätta mig i skiten? Jag vet lika mycke om dig som du verkar veta om mig! Räckan aldrig mer med mig igen din fucking fula Horunge! Skaffa ett liv ist för att fukka sönder mitt! Skaffa vänner ist för att hyra folk som anställda.. Jag har så hävla mycket bättre liv än dig och du tror att jag skämma för allt, men de ända jag skämms över är att jag känner dig! Fast nu är det slut! Fuck you för mig finns du inte mer! Man behandlar inte en släckt som du ! Din fula firat jag hatar dig! Du har gjort satt halva salem snackar om mig för att trycka ner mig i smutsen! Bara för att du kanske inte vill ligga ensam dör nere aiight? Precis du har vart för alldeles för länge för att ta dig upp. Tack och hejdå! Sluta prata med mig för jag HATAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0