Hemma <3

Är hemma nu efter en dag på unkan.... inte okej! steffe tyckte tydligen att det va förlänge sen dom mula mig så idag körde dom på igen -.-' sen mongot som jobbade där på riktigt?! han trodde jag hade lagt mig i snön för att göra snö änglar mongo huve man kan ha asså...
sen så låg jag och brottades med mackan i sofforna efter mitt diadem haha! jävla cp hane ! jag va tvungen att bjuda på en cigg för att få tillbaka mitt egna diadem! -.-' så häääääääääär elak + lite mer! men iaf sen det första jag gör när jag kom hem va och klämma fingret i dörren! och sen förut idag tappade jag mobilen inne på Ican så nu är baksidan oxå trasig!
LYCKO DAG?!?!?!?! OHJA ALLT ÄR PÅ TOPP HÄR......... nej inte ett dugg.
MEN SEN.. kollar ma på det här video klippet och då blir man jävligt glad direkt :D
så jävla rolig hahahahahhahha jag dör :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0