Hemma!

Haha Asså herre gud! Det började med att jag och cassandra satt och vänta på bussen, sen kom Martin k och William hahhaha! Sen kom macke, Jocke och beppe haha klockren han är hahhahah! Han ramla på trotoar kanten haha sen sätter han sig bredvid mig och Asså vi var 6!! Personer på 1 meters bänk! Slutade med att jag satt på den själv med alla killar för cassandra pallade nt sen beppe ba: Asså äre lugnt Amanda om jag tänder en ciggarett här bredvid dig? Ahhaha sen började han sjunga på syrianska(?) och en jävla massa skit hahha amen de va en trevlig stund haha.. Sen gick alla grannar tsm hem hahha Asså jag , Martin , beppe och cassandra Hhagahhahah! Kul! amen mina fingrar fryser ihjäl så pallant skriva mer nu ;)

Fin text på bilden... /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0