Hiss o diss


HISS:
1. BECKA. vet inte vrf men tyckte det lät bra hahahha!. nej men as skön brud! :D
2. NOELIA den fula åsnan hennes blogg är grym! tryck på hennes namn så kommer ni till bloggen'
3. vintern! man älskar ju att bli blöt om fötterna och gå runt och frysa och bli mulad och få snö bollar på sig! riktigt med kärlek! <333333333333....
DISS:
1. att jag har vänt på dygnet och kan inte sova nu drf sitter jag och cassandra uppe hela natten idag ;o UDDA
2. Folk som tror sig ...  *host julia host sara host* nämner inga namn asså... men de är 2 riktigt fula brudar som tror sig så jävla mycket! och hej vart fick ni luft ifrån? -.-'
3. dissar att min lur är helt jävla fukkt upp och att jag inte kan använda någon annan telefon eftersom att jag glömt koden till mitt andra sim kort ! KUL LIV VA!?!?!? EEEH NEJ! -.-'
HAHAHAHHAHAHA NOELIA SOVER AHAHAHAHAHAHAHA ... i sommras* MEN ASSÅ HAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!
<------------- cassandras näsa
HAHAHAHAHHA COOOOOOK SÖÖÖÖT BECKA! <333

Kommentarer
Postat av: becka

VEM FAN ÄR DEN FULA TJEJEN LÄNGST NER?

hahah fyfan<3

2012-01-06 @ 05:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0