skooooola

Jaha men imrn äre tillbaka till the hell! igen rå :/.
men är ju ledig varje tisdag så det är ju fräsht!!!!!! :D
hah men iaf .. idag vaknade jag ungefär vid 1 tiden men gick upp vid halv 2 tror jag sen fixade jag mig och vid 4 så var jag i centrum med : noelia,natta,becka,ida,amanda och emelie . sen vare ngr fler men orkar inte dra upp alla :D
men de va kul! hahahha hade sjuuukt kul med amanda idag! asså trodde fan jag skulle dö på riktigt så klockrena man kan va tsm asså HAHAHAH! det roligaste va ju när vi gick runt inne på ica och hon pekade på allt hon behövde och jag trodde hon va oseriös fyfan! hahahah! bruden tror hon e rik! nej jag driver men de har iaf vart en as bra dag för att vara en söndag aiight?
men iaf baack on track again. jag och cassandra tog 21.04 bussen hemåt och under hela tiden mellan 16.00 - 21.00 typ så var vi i centrum! haha sjukt igentligen :o
men iaf pallar inte så nu ska jag läsa lite i min svenska bok ( pojken som kallades det )
sjuuukt bra bok! jag brukar hata att läsa böker.. eller de gör jag fortfarande men man fasnar i den här boken! dedt värsta är att den är sann. sjuukt hur man kan behandla sin son som den mamman gjort..!..
och efter det ska jag dusha så jag skriver ett litet inlägg efter duschen(?). (ig....)
//amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0