Sooova!

Nu ska jag sova! Efter att ha pratat i Skype med Jimmie och Noelia! Hahhaha känner att jag ALLTID! är offret , seriöst :( alltid den mobbade som är "blond" -.-
Haha innan så pratade jag i Skype med : håkon, Tobbe och Jimmie haha men kännde mig mobbad av dom så jag bjöd in Noelia som taggade igen så jag vart själv... Igen ... Hahha apa! Nej men de va kul!

Men måste sova nu! Ska upp vid 10 annars går mamma loss! Haha
Och sen ska vi tydligen träffa Jimmie? Hahha han ba : amen Noelia du skrattar aldrig? Jag satt bara och AS GARV hela tiden! Hahhahah sen
han ba: à men imrn vill jag se ett iaf lite leende på dina läppar..
Jag ba: jaha men vem har sagt att du ska va med oss?
Han ba: jag! (?)
Jag ba: nej jag vill inte va med dig! Du är elak! :(..

Sova nu CciiiiIAAaaaoO/ Amanda

Hahhahahahah Asså knas men bild brist!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0