Tråk på höööög nivå!

VEM:
Vem är i rummet med dig? bara jag här.
Vem fick du senaste sms av? Lukas
Vem smsade du senast? Amanda allinger
Vem tänker du på nu? ingen speciell
Vem pratade du senast i telefon med? Natta
Vems hus var du senast i? Williams om man inte räknar med mitt såklart :))
Vem är din favoritsläkting? Maria, ella och deras familjer. sen resten räknar jag inte som släckt efter allt. -.-'
VAR: Var är din mobiltelefon? brevid mig
Var handlar du mest? om det menas kläder så är det nog mest H&M eller Gina tricot.
Var önskar du att du bodde? Salem! salem is tha shit! nej men trivs bra här :)
Var åkte du senast bil? till södrtälje för några dagar sen.
Var befinner du dig om 20 minuter? samma plats som nu eller i dushen :$
VAD: Vad åt du senast? choklad.
Vad drack du senast? coola! :D
Vad är det för färg på dina byxor? blåa
Vad är den närmaste saken som är blå? mina byxor och mitt lackan
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? jag vet nt riktigt förut va gul min favorit färg men verkligen nt nu ! (a)
Vad hör du just nu? dom som pratar på tv.n
HAR DU NÅGONSIN Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? nope Hånglat i skogen? nope
Tyckt att din kusin är het? hahah nej?
Sovit naken? neej
Kört över hastighetengränsen? jaa
Målat om ditt rum? Ja
Dansat framför en spegel? har jag säkert haha!
Fått hicka? Ja, har hicka var tionde minut i vissa perioder haha
Stulit pengar från en kompis? Neej!
Varit i slagsmål? Inte på riktigt
Haft känslor för någon som inte känt desamma? nope
Saknar du någon nu? ja alldeles för mååånga! :'(
Funderat över din framtid? japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0