Bääästa!

Whooop igår riktigt chill dag asså :) åkte t huddinge och käka med alla sen tbx t salem sen dricka "lite" hahha ;) 
sen tagga jag t dani men när hon skulle hem så gick bussen.. och jag viste att jocke va hos micke så han fick komma och göra mig sällskap :P haha myssigt.. nej men sen kom foppa,salle och ante oxå! asså dom är sååå underbara när dom har druckit! <3 driiiver inte hahaha "Ring mig om de är något"  "bästa syster" haha sen drog alla så kom ida andersson från ingenstans.. så då va de jag, salle och ida kvar som stog o snacka lite.. Hahhaha alltid salle och ha ngr problem när man träffar honom haha sööt :') men nu ska jag vänta tills mamma och pappa taggar och sedan ska jag ut och röka och sen kanske jocke kommer.. han tjatade på att få komma hit och jag orkade inte längre så jag lät honom bara komma. Asså säkert bara jag som misstolkar allt men de lät heeeeelt fel ahhahahahah! aja puss/Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0