Fuck yea!

Mamma töjjjjarreeee vad jag läääääääääängtar!
SHOOO bitches jag är tillbaka :D
hahaha nej men de har inte hänt så mycket dom senaste dagarna har typ bara varit inne och kollat på filmer haha har blivit en riktig jävla film narkoman! :) men de är fett mysigt att bara ligga och kolla på film och typ smsa :p
haha guuuueess who? nej driiiver :D 
Men idag så väckte my maaadre mig och frågade om jag ville med till farstanäs.. haha de första jag säger är " aah om noe åker med" hahhahaha och de gjorde hon så vi åkte dit en stund.. rätt soft faktiskt :) sen åkte vi hem fixade oss drog t unkan i 1 timme.. sov 30min av de typ xd haha sen när dom stängde så drog vi hem :p hahaha men imrn äre kröööök! fyfan ska dricka som fan för jag har driiiiiiiicka!! bara för att jag kan tralalalala!! :) sen på måndag blir de förmodligen kryssning med noelia och ngr fler AWSOME!!! :D jag o noe en hytt för oss själva. de e ba o komma lixom.. :p aja orkar fan inte blogga mer just nu ska spela lite men skriver sen puss/ Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0