Kunde ha sett glader ut.. jag vet ;)

FAn vad jag kommer sakna skolan med dig Marcus! Du och affe va dom ändå roliga i våran skola.. och nu ska båda sluta :( har bara gått i samma skola som dig i 2 år men asså dom 2 åren har varit hel gryyymma! okej vi kanske bråkar varje dag och tjaffsar alltid men de är bara roligt för vi menar ju inte de vi säger! eller jo när jag säger att du är min hund så menar jag de :') men aja sånt är livet, life goes on.. har ändå bara 2 jävla cp år kvar.. kommer va helt fucked men köör bara.. Puss/Amanda 
LÅter som om jag vet inte vad vi gjorde hahahah.. men nej kommer bara bli tråååk nu :D
Gillade verkligen min nya frisyr du gjorde på mig ** haha söööt 
Och när du alltid tog min mobil för att retas och ta kort på skit saker.. haha okej förlåt affe xD.. 
Men typ som de här..  varför ska jag ha bevisen på att du och affe förstörde borden i skolan? hahaha mooongo :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0