Mysig söndag!

HAhaha jag och noelia! älskar att vi är så feta! 1stor chips påse, dip, 4 cola burkar , 2st bilar påsar,1 nappåse, 1 djungelvråls påse , 1 flask cola också bakade vi en kladdkaka (aa) haha allt de bara för att vi skulle kolla på film! :D 
sen kom jocke och jesper med 6 liter cola oxå hahahahahha.. aja De va väll mysigt att ligga och kolla på film med dom 3.. eller noelia drog ju efter första filmen och lämnade mig själv med dom.. HAHAHAHHAHA! minnen på hög nivå! bääästa ju! :) hahah låg i sängen och försökte sova för de mesta.. men de fick jag ju inte göra för jocke eftersom att han väckte mig 24/7.. haha så tillslut så la jag mitt huve på han och sov för att han inte skulle se att jag sov hahaha :D vilken b-ror ;p.. men dom drog vid typ 01.10 kanske :D noelia vi måste göra om det! aiiight? :p ahaha aja ska fixa mig nu så vi hörs senare.. puss /Amanda 
Shooooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0