Myys

Tjeniiime :D 
Igår vare en fett chill dag va hemma typ hela dagen, laddade ner massa filmer :) 
sen vid typ 20.00 tror jag så kom jocke hit och kollade på film med mig.. trevligt :) sen efter de så drog vi hem till becka och chillade med folket där en liten stund.. sen skulle vi tagga så jag, noe och jocke drog hem t noe där vi kollade på ngn cp film hahah sen skulle noe tbx t becka så jag och jocke drog upp t bussen för att han skulle hem, men när vi är på väg upp t bussen så åker den förbi precis så nästa gick om 27minuter så vi satt där och snacka och chilla och när de äntligen står "nu" så uppdateras den till "13 minuter kvar" ahahhahaha stavkarn som verkligen ville hem och sova fick vänta ännu mer hahha! jag typ dog av garv xd fett eviiiiil nej men sen när dom 13 minuterna hade gått så kom äntligen bussen :D så jag sa hejdå och sen började jag röra mig hemåt och precis när jag kom hem så kom mamma och pappa med donken! :D vilken broooor asså haha och när jag kom hem va ändå klockan runt 03.30- 04.00 eller ngt sånt xd kolalde inte precis ^^ men de va fett chill.. men nu ska jag kolla på jockiboi och widerstedt show :D så skriver mer sen puuuuss/Amanda 
..............................................................................................................................................................
Saknar sommaren 2010 så jääävla grovt asså! Då de bara vi va tjejer vi brydde oss inte om ngt annat vi va på stranden varje dag eller aah bryggan ;) de va så jävla sköööna tider vi hade.. Men tiden går folk förändras vi umgås med mer folk vi bytter umgängen.. sorgligt men sant.. :'( 
Vad gör vi idag? ..
jo 1 av oss har flyttat åt helvete.. och vi som är kvar.. de ända vi gör är att supa eller va på unkan, varför gör vi inget? asså de har gått 5 veckor av vårat sommarlov och vi har inte gjort ett piss! känns rätt kast faktiskt.. aja orkar inte babla om de mera. vi hörs..
 

Kommentarer
Postat av: Natta

Saknar de med.. Men lifes
Goes on, kan inte alltid vara som
Man vill right? Vi ses någon dag. Kram! <3

Svar: nej de är de de inte kan vara.. speciellt inte när folk ändrar på sig som fan för att dom skaffat nytt umgänge!.. :)
amandaonatalie.blogg.se

2012-07-23 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0